Pusing-pusing Kolej

Pada 7 Oktober 2010, aku ditugaskan ambil gambar pelajar SK Sengkang datang melawat sekitar KKLJ. Biasalah student baru abes UPSR. Enjoy jugak layan pale budak2 nih..Terasa aku kanak-kanak time nih=)
Semasa di Bilik Persidangan KKLJ. Pelajar mendengar taklimat dari Ketua JPSH KKLJ.
Saje tunggu budak2 sekolah 2 habis makan, aku dan kak sue sempat berposing d hadapan restoran. Huhuhu..xd kojo namo eh..=)

Time nih hari Khamis, Restoran KKLJ ada buka restoran untuk makan tengahari yang menyajikan menu Nasi Goreng, Telur Mata, Sate Ayam.. Aku sempat shut gambar papan iklan untuk promotian menu pada hari tersebut =)
Aku kat Bengkel Penyamanan dan Penyejukan KKLJ. Aku pun x pernah masuk bengkel nih. Alhamdulilah diberi kesempatan untuk masuk dan melawat sekitar bengkel..

Menghitung hari pulang ke kayaNgan=)

0 Response to "Pusing-pusing Kolej"

Post a Comment