Percutian d Pulau Kapas, Terengganu..

Entry aku kali nih bertemakan "cuti-cuti Malaysia"..hehhe..Aku yang teringin sgt nak ke Terenggan akhirnya d temukan jod0h h0usemate orang Ganu..=)..Alhamdulillah..rezeki Allah itu ada sesungguhnya Allah maha Pemurah lgi Maha Pengasihani..Impian nak ke Pulau Kapas juge tercapai..Nih aku nak story la pengalaman aku..Tepat 5.15 petang kitorang 1 rumah terus gerak ke Terengganu menaiki Pinky comel "BKY"..=) ikuti kisah selanjutnya...
Dalam kereta Kak Zai drive, ustazah akan teman. Aku n Kak Sue tido terbongkang le kat belakang..huhuhu. Tiba turn Kak Sue drive aku lak bersengkang mata teman die..hehehe.
Inilah Pulau Kapas. Tersangat cantik dan memang cantik. Indah ciptaan mu Ya Allah..! Aku teruja seketika sambil berzikir mengingatimu tuhan pencipta alam..
Suasana pagi di Pantai Pulai Kapas.
Aku snorkling. Huh..! Tenang rasanye dapat release 10tion n jauhkan diri dri keje2 opis..Lame jugak x snorkling n manjekan diri dengan ikan2 d pulau..hehhe...

Tu diaaa...Gelagat housemate uma sewa aku..Hamboi2..posing sakan hangpa n0h.1, 2, 3....Acti0nnn...! hahahhak

Aku di Pasar payang, Kuala Terengganu. Tempat untuk mencuci mata n membeli belah @ kraf tangan Terengganu..Memg Best...!
Aku berkesempatan makan d Resoran Lempeng d Marang jalan ke kuala Terengganu. ReStoran ni "Jalan-jalan Cari Makan" pena singgah. So ktorg pun nk cuba.Hehehe..Memg sedappp..!Aku dapat rase jugak "ketupat sot0ng" y memg p0pular d Terengganu.

cantik sangatkan..? kalau nk tahu. Ni tempat pengambaran cerita "cinderella" berlakon.cerita lame da 2. Lakonan Ahmad Idham n Haliza misbun berlakon 2..=)
"kita memang d jodohkan bersama, sehati serta sejiwa" dah2..! jangan nyanyi..! hehehe
Mencoret kenangan di Masjid Kristal, Terengganu..

Singgah di Pulau Warisan..
Gambar yang paling aku suka. View cantik aku shut dari bawah..=)
malamnye 2 kami bertolak balik..I love Terengganu..!



Rasa kerdil diri ini di sisi mu Ya Allah..

0 Response to "Percutian d Pulau Kapas, Terengganu.."

Post a Comment