Nak cuti mid sem da!!!

Salam ukhwah buat semua. Pejam celik pejam pelik aku dibuatny. Hehehe..
+
Wah!! da nak cuti mid sem da rupeny. maknanye kuliah da start 2bulan untuk sem nih. Den raso cam kojap yo maso belalu. haishh..
+
Tetibe keluar bahaso nogori plak. ok2..betulkan balik bahasa anda :)
+
Cuti mid sem kali nih gabung dengan cuti raye cina. Jadilah. Janji cuti..Hehehe..Seminggu pon ok ape..Dapat relaks2 kepala cket tok sem nih. Haa. cam baik je kan ayat aku. Haishh betul2 da berubah Fid nih. Haha.
+
Memandangkan cuti kali nih + ngan cuti raya cina. Maknanye kenalah beli tiket awal ye kawan2 sebelum semua student2 seluruh institut di Perlis nih berebut2 nak p beli tiket termasuklah aku. Hehe..
+
Selamatlah aku cabut jap selase yang lepas2 after kelas.Hahaha..Kalo beli weekend alamatnye xbalik la ak. Tiket abes!!!!
+
Oleh kerana sempena nak raya cina aku pilih no baik punye!!
+
Sepeti biasa favourite bus aku lah kan.Haish..Hehehe..
+
bus : Bus Konsrtium
seat : no 18
masa : 8.00pm
tarikh : 28 Januari 2011
+
Haa.. semua no 8..ong x?? hahaha..Act kebetulan je tuh. U all jangan pk pape pulak. Aku tahu korang2 mesti da pk no baik punya. Wahaha..Ape aku melalut nih. Haishh.
+
Act aku tengah serabut nak siapkan semua assignment aku. Bia cuti nanti dapat cuti dengan tenang :)
+
Sambil2 memerah otak buat assignment, stop jap release. Haa..10tion!!
+
Update blog sat la noh..Take 5 omputek kate..
+

Ni lah bus kesayangan yang selalu aku naik dari kangar direct ke Larkin xpun dari Larkin terus ke Kangar..
+
Aku rase x sabar betul nak tunggu Jumaat nih!! Haishh..Cepatlah !!!
+
Ok..time's up...Continue buat assignment!!
+
Bye korang :)



0 Response to "Nak cuti mid sem da!!!"

Post a Comment