Welcome 2011!! Countdown d Penang

Salam ukhwah buat semua

+

Terlalu pantas mase berlalu. 2010 melabuhkan tirai, 2011 membuka cerita

+

Alhamdulillah kerana Allah masih memberi aku peluang untuk bernafas di bumi ini

+

Untuk meneruskan kehidupan yang kian mencabar

+

Semoga tahun 2011 akan memberi 1001 sinar buat ku.Amin..

+

2011 ini jugalah tahun terakhir aku belajar di politeknik. Tahun terakhir aku menghabiskan pengajian. Moge semua paper aku lepas.Amin..amin..

+

Mengenai sambutan tahun baru, aku & rakan menyambut di Pulau Pinang

+

Act kitorang memg da plan lame nak p Pesta Penang. Almaklumlah tahun terakhir di Utara. Rase cam semua tempat ni menjelajah b4 abes blaja nih.hehe

+

Jom folow story aku kat bawah nih

+

Ape lagi..Scroll ke bawah ok :)


:: Jumaat pagi kami da gerak ke Butterworth


:: Sampy d Butterworth jam 12.30pm


:: Makan tengahari d Butterworth


:: Terus p Batu Ferringi dengan naik van yg kami sewa


:: Solat dahulu d Masjid Terapung, Pulau Pinang


:: Lepas sepetang di pantai Ferringhi sementara menunggu pesta penang pada malamnya


K A M I

:: Seterusnya terus ke Sungai nibong


:: Setelah shopping..hehe..cket je aku shopping. Saving :)


:: K A M I


0 Response to "Welcome 2011!! Countdown d Penang"

Post a Comment